jueves, 17 de febrero de 2011

Segon diari del projecte

Hola som el grup dels cocos, ahir a la classe vam fer un anàlisis del climograma de  Lleida.
La nostra tutora ens va donar uns paperets amb el nom d'un animal, per poder fer una fitxa.
En aquesta fitxa haviem de posar les seva alimentació, hàbitat, etc ... També vam haver de situar on es trobaven els boscos arreu del món.  Per la tarda la Rebeca ens va ensenyar a fer un acròstic i vam fer un entre tots. També vam fer un de 5è A  i després vam fer un del nostra nom.
Aquestes són les activitats que vam fer ahir.

ELS COCOS : Javi , Dani , Paula Segarra i Paula Quijano.

7 comentarios:

  1. Hola com esteu?
    La entrada que em fet es molt interesant.
    Le fet jo amb uns altres del Grup Coco.

    ResponderEliminar
  2. hola soc el javi ja tinc cuenta de google soc autor de segon diari del projecte

    ResponderEliminar
  3. Classe!
    Em sap greu haver-me acomiadat tant ràpid! Però no patiu que jo us seguiré el que aneu fent llegint el vostre blog! Així que treballeu molt, no em canseu a la Rebeca i espereu-me al Març, que ja em tornareu allà per donar-vos canya un altre cop!

    Un petonàs a tots!

    ResponderEliminar
  4. Primer de tots felicitar-vos per les entrades tan ben fetes que feu sobre el projecte i sobretot per treballar tan bé en treball cooperatiu, estic molt contenta perquè ja sabeu que moltes vegades no és fàcil.
    Núria et trobarem molt a faltar a la classe, ets una molt bona noia practiquera!

    ResponderEliminar
  5. Hola! sóc l'Andrea. Aquesta entrada us ha quedat genial. Us felicito gup "dels cocos". Adeu

    ResponderEliminar
  6. Ola soc la carmen y man agradat molt els comentaris sobretot el de la Nuria.També ma agradat molt el que eu penjat javi,dani,paula segarra i paula quijano.Gracies y adeu

    ResponderEliminar